5 ELEMES ÉTREND

Kínai gyógyító táplálkozás, nyugati formában, egyszerűen

ZÖLDTURMIX – melegen ajánlom

ZÖLDTURMIX – melegen ajánlom

Ha nem szeretsz reggelizni, és nem is éhezel meg csak úgy 10-11 felé, akkor is érdemes valami meleget magadhoz venni reggel. Ebben az esetben valami olyasmiben érdemes gondolkodni, ami könnyen emészthető, mégis tápláló. Ez lehet egy pohár zöldségleves, de akár egy zöldturmix is.

bővebben
LEVESBEN ÉS WOKBAN – pok choi, avagy a bordáskel elkészítése

LEVESBEN ÉS WOKBAN – pok choi, avagy a bordáskel elkészítése

Ezúttal egy nem hétköznapi növénnyel ismerkedünk: pok choi, pak choi, bak choi néven egyaránt fut, de van ám tisztességes magyar neve is, mégpedig a bordáskel. Ebből készítettem egy tavaszi levest és egy wokos zöldséget. Emellett megmutatom anyukám trükkjét, hogy kevesebb legyen a konyhai hulladékod.

bővebben
FŐZÉSI ELJÁRÁSOK: GŐZBEN PÁROLÁS

FŐZÉSI ELJÁRÁSOK: GŐZBEN PÁROLÁS

Nem csak a konyhai munkádat egyszerűsíti le, ha tudatosítod magadban, hogy nem kell mindig összetett és bonyolult ételeket készítened, hanem az emésztőrendszered is meghálálja. Az emésztőrendszer számára különösen este nagy segítség, ha egyszerű ételeket eszel gőzben párolva.

bővebben
CSÍRASALÁTA PIRÍTOTT KENYÉRKOCKÁKKAL

CSÍRASALÁTA PIRÍTOTT KENYÉRKOCKÁKKAL

Tavasszal a csírák igazi vitaminbombák. Tavasszal nagyon jó kiegészítői az étrendünknek, amit ragukba, salátákba, levesekbe egyaránt keverhetsz. Nálunk most pirított kenyérkockákkal, aszalt paradicsommal együtt salátába került, ami mellé egy tartalmas szószt tálaltunk.

bővebben
SÁRGABORSÓLEVES – RÉGI RECEPT KICSIT MÁSKÉPP

SÁRGABORSÓLEVES – RÉGI RECEPT KICSIT MÁSKÉPP

A sárgaborsóról sokaknak a menza betonfőzelékét jelenti, ezért a fiatalabbak hétköznapjaiból el is tűnt egy kicsit. Én gyömbérrel, citrommal szoktam fellazítani az ízeket, és soha nem keverek hozzá semmilyen lisztfélét. Ha sűrűbbre főzöd, akkor főzelék lesz belőle.

bővebben

Pin It on Pinterest